Heihei!

Da har jeg byttet bloggplattform, siden playblogg dessverre ble lagt ned. Så da får jeg prøve ut dette isteden! Kan ikke kalle meg en veldig ivrig blogger, men i ny og ne så har jeg kanskje noe fornuftig å dele.

Vi har kommet veldig godt i gang med treningen igjen, etter en 3 ukers lang ferie. Jeg gledet meg veldig til å starte opp igjen, og jeg har vært bra stiv og støl de siste 10 dagene! Vi har fokusert mye på kick i nå i oppstarten, siden vi var så heldige og fikk hørt på et foredrag fra en amerikansk trener, som har trent utøvere med blant annet olympisk gull. Jeg har planer om å lage en liten film om hvordan vi jobber, men må bare få lånt en GoPro.

Skjermbilde 2016-07-16 kl. 11.22.33

Har ikke så mye å si, bortsett fra at jeg er ekstremt motivert!! Det er utrolig gøy å trene igjen og jeg gleder meg til kommende sesong, og hva den kommer til å bringe. Det er viktig å være fokusert helt fra starten av, plutselig så er det stevner som står for tur! Jobbe med de tingene jeg ikke helt fikk til, og nye ting skal gjøre at det går fortere i bassenget. Jeg har klare mål om hvor jeg vil denne sesongen.

Det har vært utrolig gøy å følge med på OL, og det gir et ekstra kick på at i 2020, da skal ikke starten gå uten meg! #RoadToTokyo

//Emilie//

Leave a Reply

