Oppstarten av ny sesong er alltid ganske tung. Det er ikke så rart når man har hatt ferie, og i tillegg hatt mindre trening inn mot NM. MEN, jeg synes jeg har kommet godt i gang!

Denne uken trener vi så og si for fullt igjen, det vil si 10 svømmeøkter, 3 styrke, 3 land/basistreninger, og 60 000 m. Så her hviler vi ikke på laurbærene! Men det kan vi heller ikke gjøre, siden høstsesongen ikke er så veldig lang. Vi skal delta på Nordsjøstevnet, og det er kun 9 uker til! Der skal det presteres, så da er det viktig å være på med en gang sesongen er i gang!

IMG_3412

I vannet skal vi øke mengden til 60 000 m denne uken, men vi skal prøve å fortsatt holde høyt fokus på teknikk, kick ut av vendinger, lange gode tak og gode beinspark. På land gjør vi en del forskjellig. En del av det er turninspirert, og vi har mye fokus på styrke i forhold til egen kroppsvekt, og mindre på vekttrening. Mobilitet, core og bevegelighet har vi og et stort fokus på på landtreningene.

IMG_3416
Svett?

Sliter litt med en skulder nå, men satser på at det gir seg raskt. Jeg har tenkt til å lage et eget innlegg rundt kostholdet mitt, og hva jeg spiser mye/lite av osv. Ellers så håper jeg dere sier ifra dersom det er noe spesielt dere lurer på! Jeg kommer til å prøve å lage diverse filmer av hva vi gjør på trening.

IMG_3414
Det lille ekstra.

Vi er ferdig med både en svømmetrening og en landtrening idag, så da gjenstår det en svøm til i ettermiddag!

//Emilie//

Leave a Reply

