Heeii bloggeeenn!

Idag har jeg samlet sammen et knippe av mine seneste antrekk, og jeg er så utrolig fornøyd altså! Det er ikke #spons dessverre, men halloo så digge klær! Liker å variere mellom treningstøy, chilleklær og badedrakter, og får aldri nok hihi!

IMG_3418

Håper dere har en fortryllende helg i vente, jeg skal hvertfall på 2 bursdager, 4 champagnelunsjer, kino og et event jeg ikke kan si noe om hihi! Så bare følg med på bloggen fordi det kommer litt info om det om uvisst tid 😉 😉 Love you aaall! ❤

IMG_2459

Neida, har nok ikke så mye spenstige outfits å vise til i hverdagen min! Noen ganger er det litt kjipt å alltid gå i trenings- og chilleklær, så da er det nesten litt stas å ta på seg jeans innimellom haha! Skal bli litt flinkere på å ta på meg “vanlige” klær. Jeg har lett for å BO i joggebukse og hettegenser…får faktisk litt bedre selvtillit med en gang jeg tar på meg noe annet!

Tror ikke jeg passer helt inn i den rosa bloggeverdenen, men prøvde meg litt på det over 😉 Til helgen skal jeg trene, jobbe og slappe av. Elsker hvordan hverdagen min ser ut, og ville aldri endret på det!

//Emilie//

Leave a Reply

