Da har vi akkurat kommet hjem etter en uke i kjære Älvdalen! Dette var da min 11. gang der, så nå føler jeg meg nesten litt gammel hehe. Leiren ble absolutt ikke sånn jeg hadde sett for meg og håpet…

Jeg har dessverre vært syk stort sett hele uken, og det har vært utrolig kjipt. Kroppen har ikke fungert som den skal, og jeg har slitt med bihuler og hodepine. Vet ikke helt hva det har vært, men kroppen har vært helt tom, og jeg har hatt null energi. Sovet ekstremt mye, og blitt sliten av ingenting.

img_3676
Svømmehallen 

Det er ekstra kjipt å være syk på leir, og spesielt når de andre har trent så utrolig bra!! Det de har gjort (og jeg egentlig skulle gjøre) denne uken står det respekt av! Det har blitt svømt mellom 65000 – 100000 m, alt ettersom hvilken gruppe man er på, og det har vært veldig mye tøff trening. Ikke spesielt gøy å stå på kanten når de andre trener så bra, men viktig å lytte på kroppen…Men nå er jeg superklar for å trene bra med en gang jeg blir helt frisk! Får ta noen blodprøver for å sjekke litt så fort som mulig.

img_3674
Prøver å spre litt god stemning!

Denne uken var peak-uken i denne makrosyklusen, altså den uken med mest meter og mest tung og hard trening. Men stemningen har vært bra gjennom hele leiren syntes jeg, lite klaging! Det skal vi ikke ha noe av i BSV 😉 Gøy å dra på leir med mange grupper, så blir man litt bedre kjent med de yngre og.

img_3707

img_3699
Rosajentene 😀

 

img_3679
Styrkerommet/Bolekjellern i Älvdalen 

img_3680

Nå skal jeg ta det helt kuli imorgen (søndag), også håper jeg å være helt klar på mandag igjen! Neste helg er det OI-open på Tøyenbadet, og der skal jeg svømme 400 im og 200 rygg, det blir spennende!

//Emilie//

2 thoughts on “En utrolig kjip høstleir…

  1. Hei! Veldig kjipt å stå på kanten og se de andre i vannet. Har vært der selv så føler med deg!
    Utifra symptomene du beskriver kan det være lurt å ta en sjekk hos legen. CRP får du svar innen 10 min, for å utelukke bakterieinfeksjon. Ventetida på svar ang de andre blodprøvene er som å sitte på pinebenken. MEN, som du sier – viktig å lytte til kroppen! Lykke til! 🙂

    Gleder meg til å se deg i TOKYO! 👊🏼

    Like

Leave a Reply

