Nå er det under 2 dager til Nordsjø-stevnet er i gang i Stavanger og som jeg gleder meg!

Imorgen flyr vi 11.30, så vi trener før vi drar, og har god tid i Stavanger til å svømme inn i konkurransebassenget og hilse på alle kjente! Det er alltid hyggelig å se igjen svømmerne, og alle er i så godt humør. Er en helt spesiell stemning på de store mesterskapene som jeg elsker!

img_3852
God steming på styrketrening 😉

Jeg starter fredagen med å svømme 200 im og deretter 200 fly. Det blir utrolig spennende å se hvordan det går, og jeg har faktisk litt sommerfugler i magen. Jeg mistet en del meter og hard trening i høstferien, så det blir spennende å se hvordan det har påvirket. Jeg skal hvertfall svømme så fort jeg kan uansett og ha det gøy! Pleier ikke å bli så nervøs, men kjenner litt på det nå.

Lørdag skal jeg svømme 400 fri og 50 fly, og søndag er det 100 fly. Det er forsøk og finale hver dag, og jeg håper jeg får finale på hvertfall 100 og 200 fly, og kanskje 200 im. Time will show!

img_3858

Siden jeg mistet litt i høstferien så holdt jeg det gående litt i forrige uke, da svømte jeg 48000 m. Og denne uken slipper jeg helt opp i mengde. Topping er jo alle svømmers beste venn 😉

Så befinner du deg i Stavanger i helgen, stikk innom svømmehallen. Er utrolig mange gode, internasjonale svømmere med også, så det er ekstra stas! Skal bl.a svømme mot europamester på 200 fly, gøy!

Vi prekas!

//Emilie//

 

Leave a Reply

