Nå er det ikke langt unna et nytt år, og julen ble feiret på hytta med familien, noe som alltid er veldig koselig. Dessverre har jeg vært syk hele julen, og ikke vært i vannet på 10 dager.

Jeg har fått trent styrke og gått på ski, men jeg fikk en skikkelig bihulbetennelse som ikke har villet slippe taket. Nå har jeg endelig fått medisin som skal løsne opp i det, så forhåpentligvis så får jeg trent igjen imorgen. Var nok litt ivrig i forrige uke og trente før jeg var 100%, og da ble det bare værre.

img_4048

Men selvvom jeg har vært syk så har jeg fått tilbragt tid med gode venner som er hjemme i julen, og det er veldig koselig. Mange jeg ikke ser så ofte siden de bor i Stockholm, Lillehammer eller Trondheim.

img_4049

p1000020

p1000018

Nå er jeg veldig lei av å være syk, og det er kjipt å gå glipp av juletreningen, siden vi bygger et viktig grunnlag. Vi har mye fokus på både kvalitet og mengde. Men jeg får heller trene som en gud fra 2017 😉

Idag skal vi inn til Spektrum å se på fetteren min, Fredrik, spille junior cupfinale i håndball, så det er kult!

Håper alle har hatt en fin jul!

//Emilie//

Leave a Reply

