Jeg var 100% klar for å begynne å kjøre på igjen fra 1 januar, nytt år nye muligheter osv. Sånn ble det absolutt ikke.

Fikk feiret nyttårsaften med gode venner og følte meg egentlig helt fin. Natt til mandag var det feber og vanvittig vondt i halsen og lungene. Sov 15 timer den natten så hadde håpet på at det ville roe seg, men der tok jeg grundig feil…

Jeg har vært mye syk, men dette er faktisk noe av det verste jeg har vært med på. Jeg kan ikke huske å ha vært så dårlig noen gang. Det var ikke et sted jeg ikke hadde vondt, og det ene stedet var bare værre enn det andre. Bihuler, hodepine, ørene, halsen og vondt i alle muskelene. Hadde rimelig høy feber i 2 døgn, og det blir man ganske slått ut av.

Legen kunne dessverre ikke gjøre noe, da det mest sannsynlig er influensa, så da var det bare å holde senga/soafen. Det eneste jeg fikk i meg fra søndag til idag var paracet, vann og et par bananer. Så ja jeg har hatt en skikkelig drittstart på 2017. Selvsagt utrolig kjedelig, men det er ikke noe å gjøre med det utenom å ta det med ro.

p1000036

Idag er jeg heldigvis i litt bedre i form og har klart å gå rundt i huset, hurra! Så nå er det bare å bli litt bedre hver dag, så krysser jeg fingrene for at jeg kan trene fra neste uke, fordi nå kjeder jeg snart livet av meg! Nå er det over 2 uker siden jeg har vært i vannet og det er ALTFOR lenge…Harry Potter, Netflix og bøker har hvertfall holdt meg litt med selskap de siste dagene 🙂

Neste år skal jeg ta influensavaksinen foråsiresånn.

Håper alle andre har en litt bedre start på 2017!

//Emilie//

Leave a Reply

