Vel hjemme igjen fra årets første stevne og Kristiansand! Helgen ga meg virkelig en opptur og jeg har bare kost meg!

Jeg meldte meg på Skagerrak for å kunne få svømt/trent litt på langbane. Det var lite vits for meg å melde meg på øvelser over 100 m, siden jeg kun har trent i 2 uker etter et nesten 4 ukers opphold. Det ble derfor tre 50m + 100 rygg og 100 fly som sto på prog.

Processed with VSCO with m5 preset

50 m gikk ganske greit, og jeg klarte å pushe ned tidene mine i finalene, bortsett fra på 50 fri. 50 fly på 28,09 tror jeg er bedre enn jeg gjorde på NM langbane i sommer, så det er jo hvertfall bra nå! Ikke så bra på NM lang derimot da hehe..

Igår skulle jeg kun svømme 100 fly, og var utrolig usikker på hvordan det kom til å gå. Utholdenheten min er som sagt rimelig dårlig nå, så jeg var spent kan man si! Men jeg var offensiv i hodet, skulle fokusere på tekniske oppgaver jeg har jobbet med de siste par ukene. Og tiden ble overraskende bra på 1,01,94! Det var veldig gøy, teknikken kjentes bra, men stivnet til litt siste 10-15 m 😉 Ble til og med stevnerekord, tjohei!

Processed with VSCO with g3 preset
Ingeborg som går på NTG og meg 🙂
Processed with VSCO with f2 preset
Sponset drakt fra TYR Norge.

Så denne helgen ble en positiv opplevelse for meg, og jeg fikk svømt mange meter mellom øktene. Andre Bærumsvømmere gjorde det også bra, så det er gøy! Nå er det to uker til vi drar på høydeleir, så denne uken blir nokså lang og hard. Men fy søren jeg gleder meg til å dra på leir! Og nå er det kun 6 uker og 3 dager til NM Senior i Bergen er i gang, tiden flyr!

img_0005
En meget spennende semifinale med håndballgutta på fredag kveld! 

Håper alle trener bra der ute!

//Emilie//

Leave a Reply

