Nå skal dere få bli litt bedre kjent med elitesvømmerne i Bærum, så da starter vi med roomien Maria!

IMG_2893.jpg

Alltid med på leir: negleforsterker, neglene råtner på leir hvis ikke..

Hovedøvelsene mine: 50 til og med 200 fri

Favorittleirsted: Mallorca, der hadde jeg min første NM-leir i 2010, samt mange gode minner med både trening og klubbvenner.

Sommer eller vinter? Trives best om sommeren! Samt 20 februar (bursdagen min).

16837858_10155239385164683_196345054_n

 

 

Favorittmåltid: her må jeg rangere topp 3:

1. Hjemmelaget italiensk pizza 2. Taco 3. Kongereker eller scampi

Spiser/gjør når jeg skal kose meg: Lage mat, helst å bake. Det får meg til å slappe av og fokusere på noe helt annet.

Mål for 2017: EM kortbane i Danmark, i desember.

16901506_10155239385199683_59951004_n

 

Musikk før konkurranse: først noe som hyper meg litt opp, gjerne rett etter innsvømming. 30 min inn mot start hører jeg på rolig/restutisjonsmusikk for å få hodet til å slappe av.

Beste tips for å bli en god utøver: lytte(!) og observere de beste.

Sær uvane: sovner best til russemusikk, supersært jeg vet.

img_1913

Guilty pleassure: God Morgen Norge etter morgentrening.

Klarer meg ikke uten iløpet av en dag: kaffe uten tvil.

Processed with VSCO with m5 preset

Håper dere lærte noe nytt om Maria 😉

//Emilie//

Leave a Reply

