Nå skal dere bli litt bedre kjent med en rå dame fra Hokksund, Stine Lise Stenseth mine damer og herrer 😉

Hva har du alltid med på leir?

Badedrakt, hette og briller pleier alltid å slå an 😉 😉

Hva er hovedøvelsene dine?

200 fri – kuleste øvelsen som finnes! Og 400 da, hehe

IMG_3858.jpg

Hva er favorittleirstedet? Hvorfor?

Oi. Ehh, veldig usikker. Vært på mange bra steder (og en del dårlige..).

Tror det står mellom Kypros eller Tenerife. Kypros hadde jo den sjukeste matserveringa, mens Tenerife var mer «hele treningspakka». Også er det jo sooool og fint begge steder, og det skader aldri.

Sommer eller vinter?

Sommer. Den var lett.

Hva er favorittmaten/måltidet ditt?

Elsker pannekaker (med bacon og sukker). Er så godt. Ellers så takker jeg aldri nei til en god pizza.

img_1458

Hva spiser/gjør du når du skal kose deg?

Finnes ikke noe bedre enn å dra fram Netflix’en etter en hard uke, sprette en pepsi max-boks og spiser en heidundranes god middag (med gjerne en nøttemiks til snacks etterpå). Da er livet på hybelen komplett.

Hvis jeg derimot er et sted med oppvaskmaskin, så er skoleboller eller kanelsnurrer det besssste jeg veit å lage når jeg virkelig skal kose meg. Skjer dessverre ikke så ofte ☹

Mål denne sesongen/langsiktig?

Å konstant forbedre meg, så får vi se hvor det bærer meg hen ☺

_11g2148

Hvordan musikk hører du på før du skal svømme?

Varierer en del. Men pleier å være noe med en del futt i som gjør meg gira, eller noe som gjør meg glad. Eller en mix av de to, hehe.

Fikk beskjed om å være utfyllende, og må jo høre på superbloggeren Emilie Løvberg. Sååå:

https://www.youtube.com/watch?v=P-uFZVsgwZc

https://www.youtube.com/watch?v=q604eed4ad0

https://www.youtube.com/watch?v=VQnOHx–AVk

https://www.youtube.com/watch?v=gG_dA32oH44

, disse slår som oftest alltid bra an 😉

Ditt beste tips for å bli en god utøver

Ikke stresse, og har tro på seg selv.

Viktig å ta til seg ting fra både det gode og det dårlige, og bruke dette til å alltid ønske å strekke seg lenger. Steike, jeg er dyp.

img_1446

Hva en din guilty pleassure?

Haha, aner ikke. Eller, telles det at jeg digger å sitte å se moro-videoer på youtube? Og da mener jeg ikke sånne moro-videoer egentlig, men mer sånn som snutter fra Jimmy Fallon (digger han), Kimmel, James Corden, Ellen, haha altså hele pakka.

Hva klarer du deg ikke uten i løpet av en dag?

Nå er fantasien borte, så jeg går for luft.

IMG_0727.jpg

Har du en sær uvane/vane?

Elsker müsli. Müsli med melk eller yoghurt? GODTERI

//Emilie//

 

Leave a Reply

