Neste ute er Thomas A. Fardal! Thomas begynte i Bærum i august og kom flyttende fra Egersund. Han er en godgutt og en viktig humørspreder i gruppen!

Hva har du alltid med på leir?

Tannbørste er en viktig komponent når jeg skal på leir.

Hva er hovedøvelsene dine?

50-100-200 bryst

IMG_4751.JPG

Hva er favorittleirstedet?

Calella, helt klart på grunn av sol og setting

Sommer eller vinter? 

Sommer

Hva er favorittmaten/måltidet ditt?

Grillmatsesongen er helt klart min favoritt i løpet av året.

16931090_10155250162684683_1897408712_o

Hva spiser/gjør du når du skal kose deg?

Når jeg virkelig skal kose meg kjøper jeg meg litt smågodt(med masse salt lakris) og ser noe digg på TV.
Mål for denne sesongen?

Mål for sesongen er å kose meg mest mulig hver dag, og svømme fortere enn det jeg har gjort før 😉

16930558_10155250162499683_1865284428_o

Hvordan musikk hører du på før du skal svømme?

Det kan variere.. Litt Dire Straits kan være bra noen dager, mens Lil Wayne og litt mer sånn type musikk fungerer andre dager.
Hva er ditt beste tips for å bli en god utøver?

Mitt beste tips for å bli en god utøver er å finne indre ro både i bassenget og utenfor. Det vil si å ikke stresse over uforutsette hendelser eller for eksempel dårlige tider på trening. Ellers trene hardt og smart!

img_4771

Hva er din guilty pleasure?

Min guilty pleasure om dagen er at jeg ser på frustrerte fruer..

Hva klarer du deg ikke uten i løpet av en dag?

Klarer meg ikke uten en god powernap etter morgentrening. Dette gjør susen for resten av dagen.
Har du en sære uvane/vane?

Dårlige uvaner ja, hmmmm.. Vanskelig å si, men er ganske dårlig i å trekke ned etter meg..

//Emilie//

Leave a Reply

