Neste ut er Jakob! Jakob har som meg, alltid vært en Bærumsvømmer, så vi har kjent hverandre veldig lenge. Enjoy!

Hva har jeg alltid med på leir?

Skjøteledning.

Hovedøvelser?

Flyøvelsene og de feige medleyøvelsene.

april-2007_0015.JPG

Favorittleirstedet?

Det frister litt å si Älvdalen. Er et ganske kjedelig sted, men det er god mat og gode treningsforhold der. Jeg har faktisk vært på leir der hvert år siden 2006 og har mange gode minner derfra! Allikevel er det veldig vanskelig å slå Calella. Sol, sommer og topping frister som regel litt mer enn vinter, ski og store mengder trening.

Favorittmat/måltid?

Det avhenger veldig av setting føler jeg. På fredager er alltid taco favoritten, mens til fotballkamp og gaming slår som regel pizza (fra Dominos) best an. Foretrekker som regel å spise biff eller burger når jeg på restaurant, og selvfølgelig kommer Sushi også høyt opp på lista.

IMG_1843.JPG

Hva gjør jeg når jeg skal kose meg?

Smågodt.

Mål for sesongen/langsiktig?

Trene bedre, holde meg frisk og bli tøffere mentalt og fysisk.

Hvordan musikk hører du på før du skal svømme?

Pleier som regel å varme opp uten musikk også bare gire meg opp av innmarsjmusikken.

img_0255

Beste tips for å bli en god utøver?

Tillat deg selv å slappe av og ikke tenk på svømming hele tiden.

Guilty pleasure?

Jeg bruker endel tid på å spille et spill som heter Oldschool Runescape. Definitivt nerdete, men det er faktisk endel andre svømmere (og eks-svømmere) rundt om i landet som også spiller det. Så det blir sosialt og er en god måte å holde kontakten med venner på.

13932767_10154588508734683_4110143093659697050_n

Hva klarer jeg meg ikke uten i løpet av en dag?

Ghettoblaster og rollerblades.

Sær uvane/vane?

De som kjenner meg godt vet sikkert at jeg er veldig følsom når det gjelder høye smatte/spiselyder. Kan bli over middels irritert på det. Ellers er jeg også ganske neat-freak. Jeg hater rot/støv/hår/smuler etc. Støvsuger fort leiligheten i hvert fall tre eller flere ganger i uka… Bruker også veldig lang tid på do.

//Emilie//

Leave a Reply

