Da var det Majken Smith sin tur! Majken er langdistansedronningen vår, svømte i Asker svømmeklubb før og går på NTG!

Hva har du alltid med på leir?

Tannbørste og krem, litt ekkelt å ikke pusse tenner på noen uker.

Hva er hovedøvelsene dine?

400,800,1500 fri

IMG_2472.jpg

Hva er favoritt leirstedet ditt?

Sør-Afrika var helt fantastisk.

Sommer eller vinter?

Sommer helt klart!

Hva er favorittmaten din?

Pizza og taco er nok det som slår best an etter en hard treningsuke.

17035372_10155258061149683_2145527450_n.jpg

Hva spiser/gjør du når du skal kose deg?

Drar fram posen med smøøgøtt og føler meg overlegent smartere en Kardashian klanen.

Mål denne sesongen?

Ta store steg teknisk og trene bra så får vi se hvor det tar meg.

Hvilken musikk hører du på før du skal svømme?

Noe som gjør meg gira, Du hast er alltid en vinner.

IMG_2824.JPG

Ditt beste tips for å bli en god svømmer?

Mitt beste tips er å trives med det en gjør, og ha det gøy!!

Hva er din guilty pleassure?

Kan vel si jeg har brukt litt for mye tid på Keeping up with the Kardashians de siste ukene.

17012827_10155258061179683_2092478383_n

Hva klarer du deg ikke uten i løpet av en dag?

 

Nesespray!! Hadde aldri klart meg uten det.

Har du en sær uvane/vane?

Jeg snufser konstant fordi jeg er tett i nesa hele året rundt, tror Stine Lise er litt lei av meg nå etter start to uker.

//Emilie//

Leave a Reply

