Da var det Stine sin tur! Stine går i 2.klasse på NTG, har slitt litt med skader siste året, men er på gang igjen nå (bortsett fra litt sykdom her i Sierra..)!

Hva har du alltid med på leir?

Har jo med meg det vanligere som klær og badedrakt og toalettsaker, men må alltid ha med meg noe mat også, gjerne noen barer. Er veldig smart når man har glutenintoleranse og ikke alltid toler maten man blir servert.

Hovedøvelsene dine?

Alle bryst og medley øvelsene

17092136_10155267130764683_1936835682_n.jpg

Hva er favoritt leirstedet?

Må nok si at favoritten er Calella. Der er det varmt og godt og vi er der når det er sommerferie og skolefri, noe som gjør det ekstra bra. I tillegg har de det beste glutenfrie brødet der!! Jo, også har jeg alltid bursdag der da 🙂

Sommer eller vinter? 

Sommer!

Hva er favorittmaten/måltidet ditt?

SJOKOLADE!! Ingenting er bedre, men hvis jeg må velge noe «ordentlig» mat, så må det vel bli taco eller pizza

IMG_3076.JPG

Hva spiser/gjør du når du skal kose deg?

Når jeg skal kose meg tar jeg på meg de chilleste klærne jeg har og pakker meg selv inn i mitt superdigge teppe og så spiser jeg sjokolade mens jeg ser på film eller serie, spørs hvilket mood jeg er i. (men dette skjer aldri for jeg bor fortsatt hjemme med en mamma som alltid klarer å finne noe husarbeid til meg når hun føler jeg ikke gjør noe fornuftig)

Mål denne sesongen?

Målet mitt for tiden er egentlig å holde meg skade- og sykefri i en lenger periode. Har vært en god del det siste året. Men jeg lærer av det og har blitt mye flinkere til å høre på kroppen min og forebygge. Målet mitt litt mer langsiktig er å bli så god som jeg kan bli… og litt til 😉

Hvordan musikk hører du på før du skal svømme?

Før jeg skal svømme hører jeg på musikk som gjør meg gira. Hører alltid på den samme spillelista på Spotify. Blir noen russesanger, men mye annet og. Før måtte jeg alltid høre sangen «Albatraoz» før et løp. Har gått litt vekk fra det nå, men blir jo alltid litt ekstra gira hvis den kommer. To andre sanger som også gjøre meg litt ekstra gira er «All I do is win» og «Jaws – Eikelirussen 2016» fordi de får fram gode minner.

17029035_10155267130759683_1837859458_n

Ditt beste tips for å bli en god utøver?

Mitt tips er å alltid være til stede i det man holder på med. Er man på skolen, så er man på skolen. Er man på trening, så er det der man på trening. Har man problemer f.eks på skolen, får de ligge igjen på kanten før man hopper uti vannet, så får man heller ta det opp igjen etter treningen.

Hva er din guilty pleassure?

Vet ikke om man kan kalle det en guilty pleassure, men kan sitte ganske lenge på youtube og bare se på «got talent» videoer. Noen folk er helt rå… og noen folk er bare gærne da haha

Hva klarer du deg ikke uten i løpet av en dag?

Blanko…. ihvertfall på skolen. Realfag + penn uten blanko går ikke.

Har du en sær uvane/vane?

Hmm… hvordan skal jeg forklare dette da? Jeg har det med å skrape ned litt av huden på siden av fingrene eller dytte ned huden nederst på neglene og «kose» med det. Wow, det hørtes ihvertfall sært ut. Får sår noen ganger som svir og ser ikke bra ut, men gjør det ofte uten å tenke over det, spesielt når jeg ser på film eller serie og ikke har noe annet å fikle med.

//Emilie//

Leave a Reply

