Sist ut er Tomoe! Tomoe har allerede flere norske juniorrekorder, går på den internasjonale skolen på Bekkestua og er en godgutt!

Hva har du alltid med deg på leir?

Saft eller sportsdrikk.

Hva er hovedøvelsene dine? 

50 fly

Hva er favoritt leirstedet? 

Calella på grunn av god mat og fint vær. Har også lyst til å nevne Sierra Nevada på grunn av perfekte treningsforhold.

16826158_1186472214754382_4383371943113630499_o

Sommer eller vinter? 

Sommer.

Hva er favorittmaten/måltidet ditt?

Ingenting slår en god biffstek med potetmos.

Hva spiser/gjør du når du skal kose deg? 

Spiser litt pizza og chips mens jeg ser på en eller annen film.

img_0310

Mål denne sesongen?

Prestere så godt jeg kan på Jr. EM og trene bedre enn noen gang.

Hva hører du på før du skal svømme? 

Litt A$AP, Kanye og Travis Scott, hva som helt som gjør meg hypa opp.

Ditt beste tips for å bli en bedre utøver?

Alltid prøve å forbedre noe hver dag, men samtidig ha det gøy.

img_0309

Hva er din guilty pleassure?

Macern.

Hva klarer du deg ikke uten i løpet av en dag? 

Caps.

Har du en sær uvane/vane? 

Jeg korser meg før hvert løp på stevne, men er egentlig ikke kristen. Jeg må også knekke alle fingrene før hvert løp.

//Emilie//

 

Leave a Reply

