Det er nå 8 dager siden vi kom hjem fra Sierra Nevada, og dette har vært en ganske spesiell treningsuke…

Det er veldig forskjellig på hvordan man reagerer når man kommer hjem fra høyden, og for min del har det vært ekstremt tungt. Jeg har følt meg helt kjørt og utbrent hele uken. Treningen har vært blytung og som jeg sa til Sondre på mandag, “Det føles ut som jeg har blitt kjørt over av tre trailere.”.

20038176104_14ccb6dc42_o
Foto: Henning Hurum Hansen 

Det har vært litt tøft mentalt, men jeg har hele tiden tenkt at det er vanlig og at det løsner etterhvert. Igår (lørdag), var det betraktlig bedre og første trening jeg har følt meg OK! Så treningen denne uken har vært veldig mye rolig, litt sprint og litt i5/6 igår. De andre har og vært litt tunge, spesielt i starten av uken, men mange som har svømt veldig fort! Så det er gøy å se!

Skjermbilde 2016-07-15 kl. 12.54.21
Girlpower! Foto: Øyvind Thorsen

Vi flyr til Bergen på onsdag, og torsdag smeller NM igang! Jeg gleder meg veldig, og det blir spennende å se hvordan kroppen føles den kommende uken! Det blir over 20 løp på NM, så et ganske tøft program. Dessverre er det sykdom i leiren, og det er noen som mister NM. Det er utrolig synd, men det kommer flere mål

Nå er det sofaen, 3-mila og en rolig dag foran meg!

//Emilie//

Leave a Reply

