Når man ligger syk synes man litt synd på seg selv, det må da værra lov. Men jeg blir bare så frustrert! Hvorfor? Hvorfor må jeg være syk nå? Hva er det jeg ikke gjør riktig?

Jeg opererte bihulene i januar 2014, og det var vellykket. Nesten ikke hatt problemer med de etter det, men nå skal de plutselig i opprør. Etter jul har jeg vært mye syk, og det er så utrolig kjedelig og frustrerende. Jeg får ikke trent og det er jo det hele hverdagen min er basert på. Nå har jeg vært syk siden Stockholm som er 10 dager siden. Det er flere i Bærum som har vært mye syke, spesielt etter jul, så da må man begynne å se litt på hvorfor.

IMG_0419
Tilbrakte en ekstra dag i Stockholm med min gode venninne Karoline ❤ 

IMG_0415

IMG_0412
Etter terrorangrepet fredag 7 april. Nesten alle svømmerne var i hallen da dette forferdelige skjedde.

Kanskje jeg bare føler det, men hvorfor skal vi/jeg være mer syke enn andre? Jeg skjønner jo at noen har dårligere immunforsvar enn andre, og det blir svekket hver gang man er syk. Men jeg føler det må være en grunn. Spiser jeg ikke bra nok? Har jeg ikke god nok håndhygiene? Er det ikke meningen at jeg skal drive med idrett? Sånne spørsmål surrer rundt når jeg ligger her på sofaen og kjeder livet av meg.

MEN, selvvom jeg er syk nå, så er det viktig at jeg holder fokus på målet. Og målet det ligger over 3 år frem i tid. Så det viktigste for meg er at jeg ikke mister motet rett og slett! Tenke at disse ukene har lite og si når man ser på det store bildet, som er Tokyo 2020. Men har planer om å holde meg frisk i laaang tid etter dette! Bank i bordet.

IMG_0427
Fikk noen fine dager på hytta med familien i påsken 🙂

IMG_0437

Døgnet får plutselig mange timer når man ikke gjør noe, så prøver å kose meg med litt digg mat og har nå brukt 3 dager på å se 2 sesonger av How to get away with murder. Den er forresten VELDIG spennende så anbefaler alle å se den, med mindre dere holder på med skole, da er det ikke så lurt siden man blir hekta hehe.

IMG_0445

Jeg har begynt på en antibiotikakur idag og håper å være tilbake i bassenget på mandag! Håper alle får en strålende sykdomsfri helg <33

//Emilie//

Leave a Reply

